poniedziałek, 13 marca 2017

Profilówki #2 + podziękowania

Hejka!
Na początku posta chciałabym bardzo podziękować całej aministracji za przyjęcie mnie na bloga. Ogromnie się cieszę z tego powodu. Tak naprawdę marzyłam, żeby być na okresie próbnym na tym blogu, ale nie spodziewałam się, że przejdę. Dziękuję również czytelnikom tego bloga za wsparcie.
A teraz przechodzimy do główniego tematu posta, czyli do profilówek rosyjskich.
1.
Tak się prezentuje. Profilówka przedstawia dziewczynę o niebieskich włosach, szarej bluzce z białym kołnierzykiem orazz szortami.  Bohaterka jest na stoi na polu, niedaleko lasu.  Nie jest jakaś genialna, itp, ale bardzo śliczna.
Ocena: 8/10
2.
Tak wygląda. Jest to jedna z moich ulubionych profilówek
. Awatarka ubrana jest w żółtą bluzeczkę, niebieskie szorty oraz buty. Jak widać ćwiczy sobie bicepsy. Prawdopodobnie dzieje sie to na skwerku. W oddali widać 2 awatarów.
Ocena: 10/10
3.

Tak o wygląda. Przedstawia piratkę  z papugą.  Dziewczyna jedną nogą stoi na skrzyni z monetami. Ogółem trochę ponura jest ta profilówka, ale możliwe, że jest burza, albo cos w tym stylu. Ogółem jest całkiem spoko. Dziewczyna ma niektóre elemety z kompletu stroi Pirat.
Ocena: 8/10
To na tyle dzisiaj! Jeszcze raz bardzo wam dziękuję!
/bessoska

4 komentarze:

  1. Sorry, lecz ja takie profilówki miałem w mojej serii na BA, że jest to drugi post, w którym spotykam tę grafikę którą ja posiadałem na BA. Nie chce mówić, że ściągasz, ale możesz jakieś inne dawać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ale dużo osób ma właśnie te 😇
      I no ciężko znaleźć profilowki które by nie byly ma żadnym blogu
      Sorka za bledy ale jestem na telefonie. Jak cos to przepraszam \ bessoska

      Usuń
    2. No to uważaj sprawdzaj blogi, bo wiesz to jest jak ściągniecie

      Usuń
    3. Ale.. dużo blogów ma to samo! A ty tylko mi zwracasz uwagę? A po puerwsze to nie są twoje tylko wsyztkich.. i ja się naprawdę dużo narudziłam by je szukać..!

      Usuń