wtorek, 21 marca 2017

Stylizacje na okazje #13 Wiosna

Hejka
Już dzisiaj zaczyna się astronomiczna wiosna. Ja bardzo się cieszę nie wiem jak wy. Jest to moja ulubiona pora roku , którą na szczęście widać już za oknami (czasem ). Z tej okazji przygotowałam dla was stylizacje wiosenne, mam nadzieje, że wam się spodobają i może coś z nich zakupicie. Wszystkie stylizacje, które przedstawię wam są w większości z kolorem zielonym, ponieważ on najbardziej kojarzy mi się z wiosną.
Stylizacja nr.1
Jest ona w większości złożona z kompletu "Flora", ponieważ tylko buty są z zestawu "Ne.oN". Ta stylizacja pasuje mi właśnie na taką porę roku jak wiosna/lato a więc sprawdzi się tutaj idealnie. W całej tej stylizacji najbardziej podoba mi się wianek (który jak już wiecie bardzo mi się podoba i znalazł się w ulubieńcach miesiąca) a także spodnie , która są w tym klimacie bardzo odpowiednie :)
Stylizacja nr.2
Jest to pomieszanie rzeczy z innych kompletów ale przy tym wszystko do siebie fajnie pasuje. Znajduję tu się czerwony top, który jest w dość mocnym kolorze niezbyt pasującym do wiosny , a więc dodałam do tego taką jakby "siateczkową bluzkę" która prze pięknie do tego pasuje i wszystko ładnie łagodzi. Dobrałam do tego zieloną spódnice, która ma fajny lekko ciemny kolor i pasuje idealnie do koloru kremowego. Buty to długie, lekko czarne sandałki i omg są one po prost idealne do tego zestawu :) Ostatnią rzeczą, która się tu znalazła ta kremowe kwiaty we włosach , które wspaniale komponują się z resztą tworząc piękną całość :)
Styizacja nr.3
Z wszystkich, które wam tu pokazałam ta podoba mi się najbardziej. Sukienka , któą wybrałam jest w ładnym, spokojny zielonym kolorze. Dalej są skrzydła, które pasują idealnie do tej sukienki i kolorystycznie bardzo przypominają wiosnę. Dalej do potwierdzenia klimatu wiosennego dodałam spinke z motylami. Dodałam także klasyczne kolczyki, żeby nie obciążyć całej stylizacji. Ostatnią rzeczą w tym zestwie są  sandały w kolorze złotym. Wszystko razem bardzo ładnie się komponuje i tworzy wspólną całość :)
Stylizacja nr.4
Ostatni strój pochodzi z aktualizacji na dzień świętego Patryka. Według mnie jest to naprawdę ładny strój. Szczególnie podoba mi się w nim sukienka i opaska.Fajnie pasują do klimatu wiosennego . Co do podkolanówek nie ma w nich nic szczególnego co mogłoby przyciągnąć wzrok. Ostatnią rzeczą która się tu znalazłą są buty są one takie delikatne i suptelne, psowały by do wielu stylizacji, niestety do tej niezbyt pasują :/
To na tyle w dzisiejszym poście , mam nadzieje że wam się spodobał.
Do zobaczenia Milena :)

2 komentarze:

  1. Trochę nie dobrze się czyta,bo kolory są źle dobrane na drugi raz poprawcie/ Wild Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem postaramy się bardziej dobrać kolory :)

      Usuń