niedziela, 19 marca 2017

Stroje z zawodu - fotograf i wizażysta

Heyaa 
Przechadzając się dziś po Awatarii trafiłam na bardzo miła osobę , która pokazała mi stroje z zawodów . Myślę że dużo osób nie widziało tych strojów więc nieco przybliże wam temat .
Również w tym poście chciałabym podziękować Kevinowi za wkład pracy jaki wykonał na tym blogu i poświęcenie. Przykro mi że zdecydowałeś się odejść z naszego bloga bo jak piszesz nie czujesz już frajdy z pisania. Nie będę się rozpisywać co o tym myślę więc pozostaje mi tylko życzyć ci sukcesów na BA. 
Przechodząc do ubrań : 
1) Strój z zawodu fotografa : 
Strój na pierwszy rzut oka wydaje się być ciekawy . Duża ilośc struktór i odcieni  dodaje uroku całej kreacji (?) . Plusem w całej stylizacji jest wiszący aparat , fajnie wygląda i dodaje szyku . Jedyne co bym zmieniła to może buty , dodałabym obcas albo całkiem je wymieniła. 
Najbardziej podoba mi się jednak spódniczka , z tym paskiem tworzy naprawdę fajną całość .

Moja ocena 8/10 
2) Strój z zawodu wizażysty :

No jeśli chodzi o ten strój to mi się bardzo podoba . Jest elegancki , z gracją i ogólnie wizualnie nieźle się prezentuje. Całego uroku dodaje tutaj apaszka i kuferek .
Buty rónież są niczego sobie , fajnie że kolor platformy nie jest czarny przez co buty optycznie są ładniejsze.
No nie mam się do czego przyczepić , wszystko jest na plus . 
Moja ocena 9,5/10 

1 komentarz:

  1. zrobicie posty jak przejść poszczególne zadania ? np. lvl 2 w wizażyście i u fotografa

    OdpowiedzUsuń