poniedziałek, 13 marca 2017

Ciekawe, ciekawe.. #1

Hejka!
Dzisiaj postanowiłam, że napiszę dwa posty, a co tam. Zaczynam nową serię, która polega na tym, że szukam jakiś fajnych pomysłów na awatarii, np pokój, styl, sytuacje ,itp. W każdym poście z tej serii będzie jedna rzecz, gdyż niecodziennie spotyka się ciekawe rzeczy. Na pierwszy ogień idzie ubranie .
 Na początek idą tzw,, bluzki''
Przód:                                                                                                                               Tył:
To akurat był mój pomysł. Tak to wygląda. Widział ktoś tą bluzkę w sklepie? Napewno, nie?
Ostatnio właśnie w tym chodziłam, ale można jedynie w tym chodzić w domu :/ Taki minus. Dużo osób mnie się pyta : Ile kosztuje ta bluzka? Jaka nazwa ? A wystarczy się dokładnie przyjrzeć. 
Jak zrobić taką bluzkę. Wystrarczy kupić tę oto bieliznę.
Ubrać ją, a następnie jakieś spodenki, spodnie ( na spódnice to nie działa :/)
I właśnie w ten oto sposób powstaje śliczna bluzka. Można też robić z inną bielizną.
Myślę, ze fajny pomysł.

Widziałeś/aś  niezwykłego, niesamowitego i chcesz to nam pokazać? Wysyłaj mi na pocztę
taylor.awataria@vp.pl
A napewno to pokażemy ;)

To na tyle dzisiaj! Pa!
/bessoska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz