środa, 29 marca 2017

Ulubieńcy Marca

Hejka
Jak co miesiąc przyszedł czas na ulubieńców . Nie wiem jak wam ale mi ostatnio bardzo szybko płynie czas. Na szczęście wiosna coraz szybciej się do nas zbliża co bardzo mnie cieszy . Ale nie przedłużający zaczynajmy:
Propozycja nr.1 →→→→Ulubione miejsce
A mianowicie jest nim klub , zazwyczaj nie ma tam dużo ludzi. Co jest wielkim plusem :) Przynajmniej nikt się nie kłóci i można sobie spokojnie porozmawiać.
Propozycja nr.2→→→→ Ulubione ubranie
Jest to sukienka, w ślicznym wiosennym kolorze. Niestety sama jej nie posiadam ale już odkładam na nia i mam nadzieje że szybko uda mi się ją kupić :)
Propozycja nr.3 →→→→ Ulubiony nick
A nick który wybrałam to tytuł piosenki, jeśli jeszcze jej nie słuchaliście to warto to zrobić bo jest naprawdę fajna :)
Propozycja nr.4→→→→Ulubione wydarzenie
Wybrałam wydarzenie które widziałam po raz pierwszy. Nigdy wcześniej nie widziałam wydarzeń tego typu. Ma ona fajny przyciągający tytuł. A więc zobaczcie jak ono wygląda:
Propozycja nr.5→→→→Ulubione mieszkanie 
Wybrałam jeden pokój, który bardzo mi się spodobał. Jest on zachowany w jednym tonie kolorystycznym czyli w białym. Jest tam tylko delikatny dodatek w postacie zielonych kwiatów.
Propozycja nr.6 →→→→Ulubiona mini gra
to wyścigi samochodowe, nie były one jeszcze w ulubieńcach a są naprawdę fajne i warte zauważenia.
Propozycja nr.7→→→→Ulubiony zawód
A mianowicie jest to fotograf, ja bardzo lubie tam chodzić i robić z innymi zdjęcia. Zazwyczaj wybieram tła za 1 kliszę ponieważ są tanie i przy tym bardzo ładne :)



To na tyle mam nadzieję że post wam się spodobał Do zobaczenia Milena :)

2 komentarze:

  1. Pff niby taka do ra a kłóci to przez u napisala bożeee ortoo dziewczyno malino i kropka. \ Venus

    OdpowiedzUsuń