środa, 1 lutego 2017

Czy warto..? #1 + dodawanie moich postów

hejcia!
Powracam po długiej przerwie. Ogólnie to przepraszam, że nie napisałam posta tydzień temu, ale nie dałam rady. Na roku szkolnym postanawiam to naprawić. Spróbuje być systematyczna i choć trochę kreatywna XDD Wiem, że niektóre moje posty są nudne, ale jakoś nie potrafie wymyślić serii, takiej jaka będzie ciekawa i żaden blog nie będzie jej miał. Po dłuuugich przemyśleniach wpadłam na ' Czy warto '. Post będę dodawała w każdą środę, ponieważ wtedy jest mój dzień dodawania postów. A więc wracając do serii, będzie ona polegała na tym, że będę dodawała różne rzeczy ze sklepu z Awatarii i pisała recenzję tego przedmiotu. A wy w komentarzach możecie napisać, czy według was warto jest zakupić tą rzecz:) Myślę, że seria wam się spodoba i miło będzie się wam ją czytało.

Dzisiaj ocenię kilka przedmiotów z kolekcji ' Księżniczka ' okej więc;
"Wersalka 'Księżniczka' "
cena: 299 G + VIP
komfort: +800
Moja ocena: Ogólnie wersalska bardzo mi się podoba, lecz nie należy do najtańszych. Przeważają kolory pastelowe, które bardzo lubię. Taką wersalkę umieściłabym w pokoju córki, ew w sypialni. Jest ładnie wykonana, ale trzeba mieć duże chęci aby na nią zarobić. Obecnie ja nie kupiłabym jej ze względu na cenę i ogólny wystrój mojego domu:)

" Krzesło 'Księżniczka' "
cena: 85 G
komfort: +220
Moja ocena: Fotel oceniam tak 5/10. Ogólnie nie podobają mi się takie fotele. Cena nie jest zła jak na taki przedmiot. Umieściłabym go w sypialni raczej. Nie podoba mi się on i na tę chwilę bym go nie kupiła:)







"Drzwi 'Księżniczka' "
cena: 35G + VIP
komfort: +90
Moja ocena: Drzwi bardzo mi się podobają. Cena jest okej. Raczej też umieściłabym je w sypialni, albo w jakimś "cichym" pokoju. Dużą uwagę przykuwają kwiaty znajdujące się na pierwszym planie drzwi. Ozdobne ramki dodają drzwiom pełniejszego(?) wyglądu. Te drzwi kupiłabym z pewnością.








Przechodząc do drugiej części posta jak zauważyliście, posty będę dodawała w środy. W piątki, soboty i niedziele każdy ma prawo do dodawania posta. Więc pomyślałam, że w środy będę prowadziła różne serie, a w jakiś dzień weekendu będę dodawała taki luźniejszy post, np: z zabawami lub z czymś w stylu " kolorowe koperty ". Mam nadzieję, że przypadnie to wam do gustu i będzie wszystko oki. Na dziś to tyle. Dziękuje. Dobranoc ❣ //Karolina

2 komentarze:

  1. Ten fotel tez mi się nie bardzo podoba,ale dostałam tego bardzo dużo w prezentach noworocznych i nie wiem co z tym zrobić :/
    A propozycja 1 i 3 są naprawdę w moim guście, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  2. Za drogie rzeczy bym nie kupiła

    OdpowiedzUsuń