czwartek, 23 lutego 2017

Tydzień z Gwiazdami #3.

Cześć... Siemanko... Eloszka... 😊

Postanowiłem przeprowadzić wywiad z Koniczynką, która znajduje się na 1 miejscu w aktywności. Długo mi zajęło, żeby w końcu ją znaleźć i zahaczyć, ale niestety skończyło się to nie najlepiej 😢. Nie była to ciekawa rozmowa i myślę, PRZEPRASZAM, ale taka osoba to naprawdę... Szkoda słów. Zobaczcie sami:




Długo mi zajęło, aby w końcu ją złapać. Napisałem z uprzejmością, czy mogę przeprowadzić z Panią wywiad w celu ukazania czytelnikom Pani sukcesu, a ona takie właśnie komentarze mi dała. Coś jej również napisałem, nie zrobiłem screenów, bo ja pisałem do niej na priv, a ona odpisywała mi na ogólnym. Treść mojej wypowiedzi była taka, że nie nadaje się na gwiazdę i chyba jej sława odbiła 😒. Trochę odważnie postąpiłem (jak usłyszałem od mojej koleżanki), ale też może nie powinienem. Przepraszam, ale taka jest prawda. Niestety była dla mnie nie miła i niezbyt wgl wyrażała chęci. Może jej nie znam na co dzień, ale jak takie pierwsze wrażenie robi, to nie chciałbym jej na razie za bardzo poznać 😐. A wy co sądzicie o takim zachowaniu? Piszcie w komentarzach!

Do zobaczenia w następnym poście
Kevin /Boger/ 😉

11 komentarzy:

  1. Brak mi słów do takich osób... Przecież to nie sztuka poświęcić minutę, czy dwie na odpowiedź... Ehh...
    Może następnym razem dana osoba będzie bardziej chętna do współpracy ;)

    «Milka»

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotychczas jak rozmawiałem z Panią Angelą i Panią Andżelą były one bardzo miłe, pierwszy raz mi się takie coś zdarza i mam nadzieję, że inne osoby nie będą się tak zachowywały.

      Usuń
  2. Trochu nieładnie, lecz to jest fajna i miłą osoba. Często razem rozmawiamy, kiedyś się jej pytałem coś o blogowych wywiadach. Stwierdziła, że to nie jej gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, jak napisałem w poście, nie znam jej na co dzień, ale też mogłaby troszeczkę w inny sposób powiedzieć, a nie wyjeżdżać prosto na chama. /Kevin

      Usuń
  3. Moim zdaniem najczęściej duże lvl nie są miłe prawdopodobnie nawet są dorośli.Spotkałam taka na fb Alicja 55 lvl i ona ma 23 lata cos takiego i ona jest również niemila. Ale tez spotkałam tako z galerii sław(zapomniałam nicku) z nią się da porozmawiać i nawet zrobiłam z nią zdj.Sorry za bledy ale to Phone wiec wiesz .\bessoska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy, szczerze mówiąc to pierwszy raz mi się zdarzyło takie coś, bo wcześniej jak rozmawiałem z Panią Angelą i Panią Andżelą, to wręcz były przemiłe. Naprawdę zawiodłem się na Koniczynce... /Kevin

      Usuń
    2. Koniczynka ma 26 lat :) mówię to, bo rozmawiamy często i zadajemy pytania ;-;

      Usuń
    3. To, że ma 26 lat nie tłumaczy takiego zachowania...

      Usuń
    4. Skoro ma 26 lat to raczej powinna zachować się kulturalniej, tak przynajmniej mi się wydaje i tak bardziej wypada na osobę dorosłą.

      Usuń
  4. Zachowywała się nie ładnie. Lecz dużo ludzi z wielkimi levelami odpowiada na jakieś pytania, pomaga w zadaniach nawet jak nie jesteśmy w znaj i się pierwszy raz widzimy. Nie spotkałam nigdy takiej osoby z dużym levelem, która tak się zachowała. Pozdrawiam ! //Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nigdy nie spotkałem takiej osoby i jestem nadal zaskoczony... również pozdrawiam /Kevin

      Usuń