wtorek, 14 lutego 2017

Stylizacje na okazje #12 Walentynki

Hejka
Dzisiaj jest 14 luty i tak się fajnie złożyło, że jest mój dzień więc mam dla was stylizacje na walentynki. Przedstawię wam dwie stylizacje, jedna tańszą a drugą droższą. Będą one w kolorze czerwonym, który chyba najbardziej kojarzy się z walentynkami. Mam nadzieje, że wam się spodobają i może jakąś u siebie odwzorujecie :)
 Okej więc wybrałam sukienkę ,która jest bardzo śliczna i idealnie będzie pasowała w walentynki, ponieważ na górze posiada jakby imitacje róż.A przecież róże w ten dzień pasują idealnie :) Do tego dodałam kolczyki, które przypominają mi cukierki . Znalazła się tam także fioletowa opaska, która świetnie komponuję się z tą sukienką i kolczykami. Postawiłam także na czarne buty aby dodać jej charakteru, dodałam także czarne podkolanówki z fioletową kokardką, które są \ wprost ideane do tych butów :p
Druga stylizacja jest tańsza bo tylko z rzeczy za s, ale nadal w kolorystyce czerwienie. Znalazła się tu prosta bluzka z głębokim wycięcie i kwiatem z boku, do tego mini spódnica, która jest lekko rozkloszowana na dole. Myślę, że razem wyglądają na prawdę ładnie. Do tego buty baleriny z zapięciem i lekka opaska we włosach. Dodałam także futerko na ramionach w kolorze bordo które świetnie tu pasuje. Wydaje mi się, że wszystko razem tworzy fajną całość.
To na tyle mam nadzieje, że moje propozycje wam się spodobały, napiszcie swoje zdanie w komentarzu i do zobaczenia :) Milena

1 komentarz:

  1. Według mnie ładniejsza jest 2.W pierwszej stylizacji nie pasuje mi fiolet.Obydwa komplety oceniam na 7,5/10
    //Die For You

    OdpowiedzUsuń