piątek, 3 lutego 2017

Tydzień z Gwiazdami #1

Cześć... Siemanko... Eloszka... 👀✌

Od razu zaczynam od tematu. Zacząłem od Top Najaktywniejszych. Na pierwszym miejscu znajduje się Awatarka z loginem Andżela. Tak jak obiecałem przeprowadziłem z nią wywiad, ale wolała zostać anonimowa. A oto relacja na żywo 💭:






A więc ja zgadzam się, z Panią Andżelą w 100%. Na koniec też zrobię podsumowanie wszystkich wypowiedzi Gwiazd i powiem co ja o tym myślę. A więc nasza lista skraca się o jedną osobę, a za tydzień widzimy się już z kolejną z Gwiazd 👥👤.

Do zobaczenia
Kevin /Boger/ 😜

6 komentarzy:

  1. Witam czytelników bloga :) Dziękuję za wywiad i muszę się pochwalić, że zdobyłam już złotego Legendarnego Awatara i nie będę już brała udziału w rankingu. Pozdrawiam wszystkich serdecznie:) Andżela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również dziękujemy za wywiad i serdecznie gratulujemy nagrody. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś Panią zobaczymy 😉 /Kevin

      Usuń
    2. Kevinie, robiłeś podobno zrzuty mojego domku ale nie widzę nic ;) Nie znalazłeś pokoju godnego uwagi, czy mam tego szukać gdzieś indziej? Jestem ciekawa Waszych opinii:) Andżela

      Usuń
    3. A tak, przepraszam, ale wtedy mnie wywaliło i potem jakoś długo mi się ładowało (ostatnio często tak mam), więc zrezygnowałem, a gdzie można Ciebie znaleźć, to bym zrobił zrzuty i w następnym poście bym wstawił ;)
      /Kevin

      Usuń
  2. Nie ma reguły, ale najczęściej chyba w barze:) Może jeszcze wpadniemy na siebie przypadkiem, pozdrawiam serdecznie :) / Andżela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak się stanie :) Również pozdrawiam /Kevin

      Usuń