środa, 22 lutego 2017

Święto wiosny na Awatarii !

Hejka
Dziś na Awatarii pojawiła się nowa aktualizacja tzw Maslenica . Aktualizacja związana jest ze świętem wiosny 
Co prawda ja średnio robienie naleśników kojarzę z nadejściem wiosny . 
Z tego co zauważyłam to zdobycie tytułu nie jest trudne wystarczy tylko duży zapas energii .
********
Po wejściu na Awatarię wyświetla się komunikat : 
A  więc o co chodzi z tą aktualizacją ?
Już wszystko wyjaśniam ... 
Na początku musimy wykonać patelnię aby móc wykonać naleśniki .

 Patelnię wykonujemy w warsztacie jednorazowo .
Gdy już ją wykonamy możemy przejść do smażenia naleśników, a zrobić to można albo na kuchence w domu albo w barze . 


Aby otrzymać tytuł musimy zebrać 3000 naleśników . 
Do zrobienia jednego naleśnika potrzebujemy 20 jednostek energii .

        Oczywiście naleśnikami można częstować jak i rzucać w awatarów.

                                                                                    /Kolorowa

12 komentarzy:

  1. A to na polskiej awce jest? / Alice Awataria

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle że na to trzeba miec 67574566646464 energii bo ja miałam 15 tyś i mam tylko 400 nalesników :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to jest minusem :( Ja chyba sama nie chcę marnować tyle energii na ten tytuł

      Usuń
  3. Maślenica to rosyjskie święto dlatego dla nas jest to dzwiwne, bo Rosjanie maja takie święto przed nadejściem wiosny, a polska czegoś takiego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego raczej nie zrobię nie chce marnować tyle energii za jeden tytuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja raczej też , trochę tego nie przemyśleli :/

      Usuń
    2. Mam sposób żeby nie marnować tyle energii. Musisz uzbierać dużo naleśników i pozniej przetworzyć je na energię i tak w kółko. Robisz nalesniki zjadasz je i zalicza Ci to :)

      Usuń
    3. ooo wypróbuje napewno :)

      Usuń
  5. Nie ma aaaa naleśników

    OdpowiedzUsuń
  6. ok. wcale nie trzeba nowej energii. zjadasz nalesni i masz tyle samo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tzn na tyle naleśników zużywa się 60 tyś jednostek energii, ale można te naleśniki zjadać, jak klikniesz na ten licznik to wyświetla się prawdziwa liczba, na liczniku pisze ile jest w inwentarzu ;) Po za tym sposób z piekarnikiem bardzo przyspiesza.

    OdpowiedzUsuń