wtorek, 7 lutego 2017

Pomocnik #27

Hejka
Dziś już kolejna część w , której pokaże wam biuro i laboratorium. Chyba nie w każdym domu znajdują się takie pomieszczenia , ja sama ich nie posiadam ale według mnie są one naprawdę fajne i sama się zastanawiam czy takich nie zrobić. Okey ale sami zobaczcie o czym piszę :
Ściana: 11G
Podłoga: 13G
Dywan: 38G+VIP
Kominek: 189G
Gaśnica: 35G
Biurko: 43G+VIP
Stół: 47G+VIP
Fotel: 4500S
Kanapa: 45G
Biblioteka: 59Gx2=118G
Biblioteka: 73G+VIP
System akustyczny: 55G
Skrzynka: 780S
Razem: 667G+5280S+VIP
Ściana: 11G
Podłoga: 16G
Fontanna: 124G+VIP
Obraz: wymaga 12 poziomu w zawodzie fotograf
Lampa: 65G+VIP
Akwarium z kosmitą: 95G+VIP
Kominek: 189G
Gitara: 45G+VIP
Biblioteczka: 73G+VIP
Stół warsztatowy: 80G
Książki: 5G
Wenecki świecznik: 250S
Dozownik do złota: 4Gx4=16G
Razem: 719G+250S+VIP


Pierwszy pokój jest bardzo w moi guście poza dwoma rzeczami podoba mi się w nim wszystko. Jest on w fajnych ciemnych kolorach :) Jedyne co w nim nie pasuje to skrzynka pocztowa i  system akustyczny czyli ta jakby wieża czy coś podobnego :p Nie pasują do całej reszty kolorystycznie , bez tych rzecz było by o wiele lepiej. A więc moja ocena to 10/10. Co do drugiego pokoju jest tam zbyt dużo  rzeczy .Według mnie mogłoby nie być tam fontanny i oszczędzili byśmy dużo pieniędzy. Ocena tego pokoju to 8/10. Paaa Milena

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem również w pierwszym pokoju nie pasują te rzeczy kolorystycznie, ale poza tyym jest naprawdę ładnie. Drugi pokój jest taki sobie, moim zdaniem jest on trochę za ciemny. Gdyby zmienic podłogę na odrobinę jaśniejsza wszystko wyglądałoby lepiej.

    OdpowiedzUsuń