wtorek, 28 lutego 2017

Nowy administrator - Bessoska

Hejka!
Jestem  na okresie próbnym, który trwa 1 tydzień .Pisałam kiedyś na blogu Pza ( Przygoda z Awatarią)   i na BA ( Bananowa Awataria) i teraz prowadzę również  bloga AwN ( Awataria według nas) oraz jestem administratorką na AmN ( Awataria Mym niebem)
Opiszę teraz siebie:
Mam na imię Oliwia. Mieszkam w Warszawie, czyli województwie mazowieckim. Urodziłam się 5. 12 .2002 roku, czyli mam 14 lat, a rocznikowo wypada mi 15. Lubię (prawie) wszystkie zwierzęta, a najbardziej koty, mam w domu dwa. Nie nawidzę przedmiotów tzw. ,, do liczenia'' , czyli Matematyki, Chemii oraz Fizyki, lecz uwielbiam j, niemiecki, angielski oraz polski. Moją ulubiona porą roku jest jesień, sama nie wiem czemu, ale jest kolorowo ( to wcale nie znaczy, że lubię szkołę). Mam siostrę Asię , która  jest 11-latką. Bardzo lubie kolor miętowy i pudrowy róż.Moimi ulubionymi youtuberami są: Lily, Lili awataria, EmiRudaMCA Awataria TV oraz GlamPaula. W wolnym czasię lubię grać w badmintona,  rysować, nagrywać, blogować oraz grać w gry planszowe i komputerowe. Jeśli chodzi o naukę jestem taka ,, czwórkowa''. W awatarię gram dosć długo. Na początku grałam na gry.pl,potem bardzo krótko na nk, a później na fb, gdzie osiągnęłam 34 lvl, ale to konto mi zablokowali i musiałam robić nowe. Akualnie mam 18 lvl i nick !!!Alicja!!!. Gram na facebooku, ale czasami również na nk, chociaż tam mam 8 lvl i nick Exotic. Lubię grać też w The Sims 4, Second Life i Imvu. Nie lubię oglądać i nie interesuję się sułtankami ze Wspaniałego Stulecia. Moją ulubioną piosenką jest 'Lost on you' LP.
Będę podpisywała się /bessoska
Gdzie można  mnie znaleźć:

Konto  na fb --->Klikaj!
Konto na nk --->Klikaj!
E-mail ----> taylor.awataria@vp.pl

Aktualnie gram w awatarię na facebooku, ale mam też konto na naszej klasie. A oto paszport mojej awatarki z fb:

Jeśli chodzi o konkursy to będę nagrody rozdawała na facebooku jak i naszej klasie. Mam nadzieję, że się polubimy przez ten krótki czas. Mam mnóstwo pomysłów na posty i mam nadzieję, że Wam sie spodobają. Chciałabym również podziękować całej administracji AzS za przyjęcie mnie do bloga i mam nadzieję, że to szansę jak najlepiej wykorzystam . To tyle w tym poście! Do zobaczenia!
/bessoska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz