niedziela, 19 lutego 2017

Lista życzeń- Porady.

Cześć... Siemanko... Eloszka... 😌

Tak jak obiecałem mam porady na Wasze życzenia. Zaczniemy od pierwszego na liście 💬.


1. Własne zwierzaki 🐈🐇🐹🐶.
No tutaj za dużo się nie rozpiszę, ponieważ ja nic nie mogę zrobić. Niestety nie dodam zwierzaków, ponieważ nie jestem adminem Awatarii.

2. Własne dzieci 👶.
No więc wiem, że dzieci z parku często bywają wkurzające i nie są "nasze", ale zdarzają się takie, że naprawdę są fajne. Niestety nie będą wyglądać jak realne małe bobaski, ale można spróbować się z nimi "pobawić" w dom. W końcu wszyscy byliśmy kiedyś mali i te osoby będą potrafiły to odtworzyć. Warto spróbować ponownie.

3. Animacje typu odkurzanie 😴.
Powtórka z punktu 1. Takich animacji typu, że coś wezmę i to odłożę, kliknę na odkurzacz i odkurzę dom, ugotuję coś nie mogę dodać, bo nie jestem adminem. Jedyne co to możemy chodzić, siadać, leżeć, tańczyć, złościć się i płakać. Czasem też, jeżeli stoimy i nic nie robimy, tylko chatujemy można zaobserwować, że Awatar coś robi. Przykładowo: drapie się po głowie, wykonuje skłon, przegląda się w lusterku. To też są animacje, które myślę, że zastąpią te realne na chwilę obecną. Można też sobie wyobrazić, że je robimy. W jaki sposób? Myślę, że to już wszyscy znają: *Czyta książkę*, *otwiera drzwi*, *odkurza dom*. Ja w ten właśnie tak zaznaczam animacje, ale można je również za pomocą: hashtag'ów # i nawiasów ( ).

Kolejne trzy porady z listy życzeń już za tydzień 😉.
Kevin /Boger/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz