sobota, 4 lutego 2017

Ulubieńcy stycznia

Hejka
Zawsze miesiące tak szybko mi mijają, dopiero co były święta a  już jest luty. A co z tym idzie są i ulubieńcy zeszłego miesiąca. Nie przedłużając już zobaczcie co w tym miesiącu było fajne :)

Propozycja nr.1→→→ Ulubione miejsce
Jeśli nie lubicie gdy jest gdzieś bardzo dużo osób to polecam wam Park. Można tam sobie w spokoju postać lub posiedzieć :D a jeśli zacznie wam się nudzić to możecie np. popatrzyć na ludzi, którzy udają małe dzieci :p

Propozycja nr.2→→→Ulubione ubranie
W tym miesiącu strasznie spodobał mi się zestaw Wróżka Willina , niestety cały jest bardzo drogi bo kosztuje aż 348G :(

Propozycja nr.3→→→Ulubiony nick
Zawsze na awie podobają mi się pary które mają nicki, które do siebie fajne pasują oto jeden przykład z nich:

Propozycja nr.4→→→Ulubiona nagroda
Nagroda, którą wybrałam jest za wygraną w bitwie na poduszki, w tym miesiącu można było ją bardzo łatwo zdobyć, ponieważ była aktualizacja w , której zbieraliśmy iskierki a najłatwiej zbierało je się właśnie w bitwie na poduszki.

Propozycja nr.5→→→Ulubione wydarzenie
Wybrałam wydarzenie, które mówi nam wszystko co możemy się po nim spodziewać :)

Propozycja nr.6→→→Zdjęcie miesiąca
Zdjęcie wybrałam w klimacie zimowym, bo jeszcze ona trwa szkoda tylko ,że nie ma śniegu. A na zdjęciu jestem ja, kolorowa i nasi koledzy :)

Propozycja nr.7→→→Ulubione mieszkanie
Jest to prze śliczny gabinet od razu wpadł mi w oko i myślę, że ma to coś w sobie. Będziecie mogli zresztą przeczytać o nim w następny pomocniku, który będzie już we wtorek :)

Propozycja nr.8→→→Ulubiona mini gra
Moją ulubioną mini grą było koło fortuny no ale niestety nie ma już tej gry :( A więc gra którą wybrała i w którą grałam wiele razy w tym miesiącu to wyścigi surfingowe. Jest to świetna gra w której również można było zdobywać iskierki w ostatniej aktualizacji gry.

Propozycja nr.9→→→Ulubiony zawód
Ostatnio robiłam zadania do poziom i miała sporo związanych z ogrodnikiem. W sumie jest to bardzo fajny zawód i można spędzić w nim więcej niż kilka chwil :p

To na tyle w tych ulubieńcach, koniecznie pochwalcie się w komentarzach co w tym miesiącu przypadło wam do gustu, a także możecie zaproponować jakie kategorie powinny się tu znaleźć :)
Do zobaczenia Milena i Kolorowa 

2 komentarze:

  1. Propozycja 9-nie Lubie tego miejsca, bardzo nie lubię zbierać tych motyli haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś bym rozwaliła laptopa...Zdecydowanie nie polecam XDD
      //Die For You

      Usuń