poniedziałek, 27 lutego 2017

Uczciwy Sprzedawca #2 + koniec naboru na autorów

Heya 
Dzisiaj kolejny post z serii Uczciwy sprzedawca .
Osobą ,którą mogę wam polecić jest  Aga Wachowsk .
Niestey nie mam zdjęć ze sklepu bo chyba je usunełam ale w pełni mogę polecić robienie zakupów u Agi Wachowsk .
Ceny były przystępne , transakcja przebiegła jak należy , no i co najważniejsze  nie zostałam oszukana .
Wszystkie te zalety świadczą o wpisaniu jej na moją listę osób u których śmiało można coś zakupić . 


+ Info dla autorów które zgłosiły się do naboru . 
Wszyscy którzy zgłosili się na autora na bloga zostali przyjęci na tygodniowy okres próbny w związku z tym proszę o kontakt .

4 komentarze:

  1. Czyli ja się dostałam meeega się cieszę. Dziękuje bardzo ! / Bessoska

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ze są jeszcze ludzie którzy nie oszukują :)
    Ja ostanio duzo sprzedałam xd

    OdpowiedzUsuń