piątek, 24 lutego 2017

Super pomysł- Musisz to mieć #3.

Cześć... Siemanko... Eloszka... 👌

Ostatnio robiłem remont domu, ponieważ miałem zadanie, aby dodać nowe pokoje i uzyskać wyższy komfort. Z tego powodu miałem pięć pustych pokoi, dlatego postanowiłem, że w jednym z nich zrobię ogród. Jest zima, więc jeszcze ze świąt została mi śnieżna tapeta i podłoga. Dopasowałem do nich meble i wpadłem na super pomysł, aby dodać kwiaty. Wiem, wiem zimą nie rosną takie stokrotki, ale nie mogłem się powstrzymać. Zobaczcie sami:

 To jest mój ogród zimą 👆, pewnie dziwicie się co tu robi "Płyta gazowa". A mianowicie służy ona jako grill. Może na tą porę roku nie jest on potrzebny, ale chciałem zachować wygląd ogrodu.

 A oto właśnie mój super pomysł. Ponieważ nie można kwiatów postawić na ziemi, a już tym bardziej posadzić ich, postanowiłem, że stworzę taką grządkę na stoliku. Czas przedstawić Wam jak to wykonać.

Skład:

Pierwszym, ważnym elementem jest "Doniczka z kwiatami", bo bez niej nie byłoby naszej grządki 😂. Kosztuje ona 275S.

Drugim składnikiem jest stół, ja zastosowałem "Stolik na laptopa" odmiana biała, oczywiście może być to inny stół. Wszystko zależy jakie kwiaty i ile ich chcecie 😉.

Cena całkowita:
x5 Doniczek z kwiatami- 1375S
x1 Stolik na laptopa- 780S

Tak jak mówiłem, cena całości będzie zależała od tego jakie i ile chcecie. Ja w ogrodzie mam dwie takie grządki na stole. Uważam, że Bardzo ładnie to wygląda, bo trochę przypomina taki krzaczek kwiatów. Myślę, że spodobał się Wam mój pomysł i że z chęcią zastosujecie go w swoich ogrodach.

Kevin /Boger/ 😇

4 komentarze: