piątek, 10 lutego 2017

Wyprzedaż

Hejka
Ostatnio w sklepie pojawiła się nowa wyprzedaż na strój z kolekcji Haute couture o nazwie Morska bryza. Niestety nie jest to jakaś rewelacyjna przecena ponieważ zaoszczędzamy tylko 27 G.
Ja z tej przeceny nie skorzystam pomimo iż strój jest ładny. W całym komplecie nie podoba mi się tylko jena rzecz a jest nią łańcuszek , jest według mnie zbyt duży i niezbyt ładny. Szczególnie w tym komplecie podoba mi się sukienka, która jest naprawdę ładna i całkiem fajnie wykonana. Co do butów i bransoletki są całkiem spoko, nie są tanie ale myślę , że jak się komuś podoba to warto odłożyć :p Podsumowując komplet jest fajny ale raczej nic z niego nie kupię. Koniecznie piszcie swoją opinie w komentarzach paa Milena :*

2 komentarze:

  1. Ja chciałabym kupić te sukienkę, ale z wyprzedaży nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń