sobota, 22 kwietnia 2017

[1] Zostań mistrzem profilówek!- zapisy

Hejka!
Witajcie w już kolejnym poście . Jestem już tu parę miesięcy, w sumie to nie wiem ile dokładnie z dwa? I nie zaczęłam żadnej serii na zapisy. Tak naprawdę, chciałam coś wymyślić, ale nic mi do głowy nie przychodziło, miałam pustkę. Aż któregoś dnia wpadłam na pewien pomysł. I właśnie o to on:
Nazwa Serii - Zostań mistrzem profilówek
Ilość uczestników - Max 10 osób

Ta seria, na zapisy będzie polegała na tym, że gdy się zapisze pewna ilość osób. Zadam wam zadanie,  na przykład zrobienie profilówki o tematyce bajkowej. I każdy kto jest zapisany musi mi przesłać pracę na ten temat w ciągu tygodnia. Potem ja to razem podsumuję i będę stawiała punkty za:
* kreatywność
* przerabione rzeczy ( np, oczy)
* nawiązanie do tematu głównego
* Napisy, drobne elementy
Maksymalnie można uzyskać w każdej kategorii po 3 punkty.  Każdy stopień, np  kreatywność będę oceniała oddzielnie.  Seria będzie trwała do kiedy uczestników  w grze pozostanie tylko trójka.  W każdym poście z tej serii odpadnie jedna osoba. Na koniec całej serii będą oczywiście nagrody:

I miejsce - vip 20dni, fontanna, dyplom, 3 rzeczy z warsztatu
II miejsce - vip 10dni, kosz róż, dyplom, 2 rzeczy z warsztatu
III miejsce -vip 5dni, statek, dyplom, 1 rzecz z warsztatu
Wyróżnienie - dyplom, 1 rzecz z warsztatu.
Dla każdej osoby , która odpadnie otrzyma nagrodę w postaci dyplomu.
Stworzyłam także profilówkę, nawiązująca do tej serii.
Mam nadzieję, że ta seria wam się spodobała.  Osoba, która chce wziąć udział w tej serii musi napisać:
*gdzie gra nk/fb
*nick w grze
* wiek
Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście.  Jeżeli chcecie się o coś zapytać, to śmiało pytajcie. :-)
I to tak naprawdę tyle, na dzisiaj. A wy zapisujcie się, bo nagrody są naprawdę wyjątkowe! DO zobaczenia! 
/taylor


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sądząc po "profilówkach" jakie robisz - masz mój doping. ;_;


      ooo fakkk 🖕

      Usuń
  2. Gram na nk.
    Nick Corpse Bride.
    Wiek 14 lat.
    Sorrki że z anonima !
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się :)
    Gram na NK
    Nick: Artemida
    Wiek: 16 lat
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. EN KA GRA
    MUJ NIK TO KÓPA Z LASÓ
    MAM 55 LAT
    /KÓPA Z LASU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEDNAK NIE BIoRE UDZIAŁU xd
      /KÓPA Z LASU

      Usuń
  5. Zapisuję się :3
    Gram na NK i na FB jak ci lepiej :D
    Nick NK : Ketsurui Fb Ucpana Asiami
    12

    OdpowiedzUsuń
  6. 11 lat
    Wojtek
    LOVEandLIFE
    Zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  7. Violka
    Hope Dies Last
    16 lat
    Zapisuję się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się ❤
    Ola
    13 lat
    Fb i nk
    //Olka xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuje się
    Fb
    *Laura*
    12 (rocznikowo)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się
    Nk
    Iluminat
    11(11 maja)

    OdpowiedzUsuń