niedziela, 23 kwietnia 2017

Nowa wojna z Valide ?

Cześć 
 Będąc ostatnio na Awatarii natrafiłam na wydarzenia o kolejnej wojnie z Valide .
Tym razem była to wojna wypowiedziana przez Czarne wdowy .
Mam mnóstwo zdjęć ale postaram wybrać te najważniejsze .
Na początek udałam się aby zobaczyć co dzieje się u Valide i jej sułtanek :
Jak widać Valide kazała sułtanką wchodzić na lewe konta i robić wydarzenia a gdy się skończą odnawiać .
Dodatkowo obiecała że po wojnie będzie rozdawać prezenty np statki .
I nie może zabraknąć tego zdjęcia gdzie Valide każe sułtanką szpiegować czarne wdowy

Tymczasem u Czarnych wdów tylko podejrzenia i wywalanie tzw szpiegów , zresztą sami zobaczcie 

Jeśli chodzi o czarne wdowy to nimi dowodziła niegrzeczna i Artemida teraz :
 Następnie niestety musiałam wyjść ale z tego co póżniej widziałam to sułtanki zaczeły spamować długimi wiadomościami na ulicy :


Oficjalnie wojnę wygrała Valide i jej sułtanki ale  w pewnym stopniu dlatego że armia czarnych wdów rozpadła się , Niegrzeczna i Artemida pokłóciły się i sułtanki od nich odeszły .
Jeśli chcecie dowiedzieć się co sądzi Artemida o całej wojnie to wpadnijcie w piątek na bloga bo przygotowałyśmy dla was wywiad . 
                                                  /Kolorowa 

2 komentarze: