poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Czy to nam potrzebne? #4

Hejka!
Jak wam mija dzień? Bo mi świetnie, chociaż 7 lekcji jest dosyć męczące, ale wytrzymałam ;). Dzisiaj przechodzę do Was z serią , Czy to nam potrzebne?'. Mówiąc szczerze jest to jedna z moich ulubionych  serii, które ja prowadzę. Znowu  będzie to strój, gdyż naprawdę na awatarii jest mnóstwo niepotrzebnych stroi, ubrań, itp. a i zapomniałam dodać, że  będę również w kolejnej części tej serii pokazywała stroje dla chłopaków jak i dla dziewcząt.
A więc jest to strój,, Aborygenka

Składa się z :
Kościana spinka - 12G
Strój aborygena -19G
Naszyjnik aborygena -10G
Kościana bransoletka -  9G
Razem: 69G
Według mnie ten  strój nie należy do specjalnie drogich, lecz  w zupełności się nie zgadzam z cenami biżuterii, według mnie za droga. Wogóle chyba nigdy nie widziałam tak ubranej osoby, chyba, z jedynie miała na włosach Kościaną spinkę lub ewentualnie naszyjnik. Nie jest to potrzebny strój według mnie, a wy? Co o tym sądzicie? Swoją opinię wyraźcie w sondzie ;)
Ja się z Wami już żegnam do zobaczenia!
/taylor

3 komentarze:

  1. A naco komó to potrzebne xdd \ pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdzaliście ten sposób na zdobycie G w Awatarii ---> TUTAJ Moim zdaniem jest spoczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pisz komentarzy, które nie są związane z postem, a po za tym hacki nie działają i poproszę na to dowód ze g dostałaś 😊

    OdpowiedzUsuń