wtorek, 11 kwietnia 2017

Ciekawe, ciekawe #3

Hejka!
Jak wam mija dzisiaj dzień? Bo mi nawet, nawet.
Dzisiaj postanowiłam, że pogram sobie na awatarii na naszej klasie. Zaglądnęłam w wydarzenia i widzę to:

Prawie każdy wie, że, jest harem, sułtaństwo, itp, ale cesarstwo? Nic podobnego, pierwszy raz się z takim czymś spotykam. Postanowiłam, że tam zajrzę i zgłosiłam się ;) Pokaże wam jak wyglądała ta rozmowa.

Takie początki.

I tak dalej i tak dalej, pokaże wam jak wygląda te cesarstwo.

Tak to się prezentuje. Jak widać początki w umeblowaniu, ale widać, że się stara .Jeżeli chodzi o jej osobę, to nie mam żadnych zastrzeżeń, jest dość miła. Nawet umówiłam się z nią na wywiad, ale to już w innym poście, nie będę się za dużo rozpisywała. Piszcie w komentarzach co tym sądzicie? Bo ja myślę, ze to świetny pomysł. Jeżeli to czytasz, to cię serdecznie pozdrawiam! I to na tyle dzisiaj! Pa!
/taylor

2 komentarze:

  1. Oo fajne. A szczególnie, że Japonia ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje!! Aż miło i mam nadzieję, że w niedługim czasie znowu porozmawiamy!!! Pozdrawiam ciepło~Sumiko :)

    OdpowiedzUsuń