sobota, 8 kwietnia 2017

Ciekawe, ciekawe #2

Hejka!
Ostatnio przeglądając posty na facebook'u znalazłam  bardzo śliczną przeróbkę ( rosyjską), ta osoba, która to przesłała była z Rosji, spytałam jej się gdzie ona to znajduje, a ona podała mi rosyjską wyszukiwarkę, no i gdy wpisałam Avataria wyskoczyły mi bardzo fajne przeróbki,itp. Jedną z nich jest to, co wam dzisiaj pokaże:
Są to pomysły na bieliznę dla dziewczyn.  Moim zdaniem są bardzo śliczne, a najbardziej ta pierwsza w groszki. Postanowiłam, że każdą jakoś nazwę i ją wycenię. Zaczynajmy!
1.Bielizna ,, Błękitne Niebo'' - 18G
2. Bielizna ,, Purpurowa'' - 25G
3. Bielizna ,, Podwodny wodorost'' - 15G
4.  Bielizna ,, Prosta zieleń'' - 12G
5. Bielizna,, Podwodna przygoda'' - 15G
Tak, wiem, że dziwne nazwy, ale nie mam jak zawsze pomysłu. Bardzo bym chciała, aby one pojawiły się na polskiej awatarii ( jak coś nie ma ich na rosjanie). Piszcie w komentarzach która wam się najbardziej podobała! o na tyle dzisiaj! pa!
/taylor


2 komentarze: