niedziela, 9 kwietnia 2017

Troche zmian

Hejcia
Jak tam mija wam weekend ? Mi pracowicie bo cały dzień robię grafiki na bloga :D 
Na początek jak widzicie zmieniłam tło bloga na troche bardziej wielkanocne :
Myślę że wyszło całkiem okej jedyne co mogłabym zmienić to szerokość ale tak to jestem zadowolona .
No i coś z czego jestem dumna to nasze pierwsze blogowe logo :
Wyszło chyba fajnie no ale sami osądźcie :) 
Co do kolejnego info to zbliżają się pierwsze urodziny bloga i będzie pełno niespodzianek ^^  

                                                                                                  / Kolorowa :) 



6 komentarzy:

  1. Zgapione od RA ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale powiedz co jest zgapione, bo ja nic nie widzę zgapione../ taylor( daw.bessoska)

      Usuń
    2. Milena, albo Karolina .. jak coś to dam wam mojego awatara w stroju wiosennym, bo ten mój awatar niezbyt mi się podoba i kolejny! Razem! Napiszcie pod spodem awatara Taylor :)

      Usuń
    3. Nagłówek jest zgapiony. I nie mów, że nie widzisz nic zgapionego

      Usuń
  2. HMMMMM CIEKAWE GDZIE JA JUŻ WIDZIAŁAM TAKIE TŁO... PEWNIE NA RA!
    Jakby w internecie nie było innych grafik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już do tego doszło, że będziecie zwracać uwagę na tło z nagłówka? Każdy sobie wybiera takie, które mu się najbardziej podoba. Skoro to tło jest w grafice Google, to znaczy, że wszyscy mogą go używać do różnych celów. Nikt nikomu tego nie zabroni.
      /Kinga

      Usuń