sobota, 22 kwietnia 2017

Przeprosiny :(

Hejka!
Tak, wiem nie było mnie wczoraj na bardzo ważnej imprezie, czyli na urodzinach bloga. Ja bardzo chciałam przyjść, ale nie mogłam, bo byłam u ortodonty, który zakładał mi aparat na zęby. Trwało to dość długo, z dwie godziny. A potem zęby mnie bolały i ta dieta ;/. Naprawdę jest mi przykro, ale gdy wróciłam, zorientowałam się, że już za późno. Ja naprawdę nie chciałam, ale można powiedzieć choroba nie wybiera ( w tym przypadku aparat ortodontyczny). Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Następnym razem na sto procent przyjdę! Proszę, wybaczcie mi, ja naprawdę zapomniałam o tej wizycie u lekarza, nastąpiło to tak nagle. Wiem, że pewnie jesteście na mnie źli i w ogóle. Co ja mam zrobić, żebyście się już na mnie nie gniewali? Rozumiem, możecie być na mnie źli i mi nie wybaczyć. Na waszym miejscu bym tak chyba zrobiła. Ale naprawdę dajcie mi jeszcze jedną szansę. Obiecuję, że już was nie zawiodę. Z poważaniem
/taylor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz