środa, 19 kwietnia 2017

Avataria is strange #1

Hejka!
Witacie, dzisiaj przechodzę do was z nową serią na blogu,, Avataria is strange'', która po polsku oznacza Awataria jest dziwna. Wiem, że trochę to głupie, ale ostatnio tyle rzeczy bardzo dziwnych spotykam i chcę się z Wami nimi podzielić. Obecnie gram na facebooku, lecz ostatnio jakoś na nk wchodzę. Szczerze mówiąc na nk się więcej dzieje, niż na fb. W każdym poście zamieszczę  trzy właśnie dziwne rzeczy, które niedawno miały miejsce. Zaczynajmy!
1.         
             
Tutaj zamieściłam 2 osoby, gdyż nie warto tego jakoś oddzielać, A do tego to są przyjaciółki, z tego co zauważyłam. Tutaj chodzi o nicki, do wyglądu nie mam się co przyczepić,gdyż one nie ,, zgapiają'' od kogoś stylizacji, tylko chcą być oryginalne. Właśnie po nickach można już się wiele o nich dowiedzieć, a mianowicie, że są trochę z*oczone. Nie lubię zbytnio takich osób. Może nie są złe, bo z tego co zauważyłam jedna ta pierwsza gaworzy po niemiecku , a druga jest już  normalniejsza :D Jednakże, większość uważa je za  dziwactwa, dlatego, że mają dziwne m.i.n nicki, zachowanie,wygląd.
2.


Jak widać jest to wydarzenie, stworzone przez dziecko( na awatarii). Nie zdziwiłabym się, jeżeli by napisała Szukam mimi, albo coś  w tym stylu, ale Szukam ********* mimi..., no to, dziwne. Mało dzieciaczków na awatarii pisze coś takiego. Trochę to  głupie, ale wszystkiego można się spodziewać po naszych dzieci  z parku ;D

3.

Ech. Byłam sobie w parku, a moja koleżanka się nie odzywała i powiedziałam: Masz bana tak - tańcz Nie - płacz. A ten pedofil do mnie podszedł i powiedział to co widzicie u góry.  Wkurzył mnie, ale  wysłałam tylko emotikonkę z ,, lol'em'' i poszłam sobie. Nie warto z takimi osobami gadać.

To tyle na dzisiaj! Pa!
/taylor

7 komentarzy:

  1. Boże co za człowiek w tym trzecim punkcie d 😅Ale to chyba na fb co??

    OdpowiedzUsuń
  2. Emm, seria zgapiona od AŚM. Tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. E, niby czemu?? To ja już o dziwnych rzeczach napisać nie mogę?? A nazwa jak nazwa może i podobna, ale to po angielsku znaczy dziwne, dziwna,itp. Ja się więcej rozpisuje o jednej rzeczy a ona ma więcej i mniej rozpisuje nie widzę ze to ściąganie . Wkurzają mnie już twoje przycEpki, tylko mnie się czepiasz no kurcze.. inni też mają podobne posty, i co na nich już uwagi nie zwracasz . Ja już mam tego dosyć ��...�� /Taylor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zgapione.

      Usuń
    2. Według mnie wszyscy mają prawo przedstawiać na blogu dziwne i śmieszne sytuacje. Nie tylko Modna Awataria pisze o tym.
      /Kinga

      Usuń
    3. To nwm ;/. Jak coś mogliście stworzyć o tym zakładkę ;).

      Usuń
  4. To powinno się nazywać Awataria jest śmieszna. Mnie wszystkie wydarzenia tam śmieszą i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń