środa, 12 kwietnia 2017

Wielkanocna Aktualizacja

Hejka!
Dzisiaj weszłam sobie na awatarię, jak zwykle. Rzadko zaglądam do warsztatu, chyba, że mam zadanie  lub coś w tym stylu. A dzisiaj przeglądając właśnie warsztat ujrzałam, że już  jest aktualizacja wielkanocna. Jedynym minusem jest to, iż nie ma żadnej informacji o tym napisanej, chociażby, że są zadania, itp. trzeba zajrzeć, albo samemu się domyślić. Pokaże wam co dodano na awatarię z tej właśnie okazji.

1.Zadania, są różnego rodzaju:















                                                                                                   

Jak widać, są róznego rodzaju, dałam dwa przykładowe. Niezbyt się opłaca robić, chyba, że ktoś chce.. Nagrody moim zdaniem słabe :/

2. Warsztat
Tak to wygląda.  Jajko dość łatwo się robi, ale królika już ciężej. Jeżeli chodzi o jajka wielkanocne, to są ich trzy rodzaje:
Różowe




 Zielone:

Niebieskie:
Tak się prezentuje. 

Niestety nie ma żadnych mebli, ubrań związanych z klimatem wielkanocnym. W sumie to nigdy nie było. Krótki post, ale mam nadzieję, że się wam spodobał. To tyle na dzisiaj! Pa!
/taylor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz