poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Informacje :-)

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście. Ostatnio, napisałam post o zapisach, i ku mojemu zdziwieniu dużo osób się zapisało, więc zamiast maksymalnie 8 osób zmieniłam na 10, gdyż zauważyłam, że wam  się spodobało. Jest mi niezmiernie miło z tego powodu. Ale, ale to nie koniec informacji. Chciałam powiedzieć, że zrezygnowałam z serii 'Awataria is strange' oraz 'Rosyjskie Profilówki', gdyż  znudziły mi się i też pewne osoby uważają, że to serię  to Awataria is strange trochę zgapiłam od Modnej Awatarii. Nie będę się rozpisywała o nich..Po prostu koniec z nimi i tyle.  Powiem wam jakie serie prowadzę i w ogóle  bo może zapomnieliście :-) W nawiasach kwadratowych napisałam ile jest postów z tej serii.

Moje serie, które prowadzę:
* Food Profile [1]
* Czy to nam potrzebne? [4]
* Ciekawe, ciekawe [4]
* Zgaduj i wygrywaj [1]
* Zostań mistrzem profilówek [1]
I to w sumie tyle. Postaram się zrobić konkurs, ale to pod koniec wakacji, więc jeszcze bardzo dużo czasu na to.  Dzisiaj postaram się napisać post  z serii ' Czy to nam potrzebne?'i może jeszcze coś. Teraz będę miała trochę czas, bo będę miała wolne od 1-5 maja, gdyż majówka, itp. Krótkie wolne, ale lepsze to niż nic. Do zobaczenia mam nadzieję dzisiaj :)!
/taylor

2 komentarze:

  1. Czy to nam potrzebne Ola na AKI prowadzi. Czy da się zapisać do tych profilówek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimie,
    Widac,nie czytałeś pierwszego posta z tej serii. Mam od niej pozwolenie 😊 A co to tej serii na zapisy, to tak można tylko poszukaj posta z tym 😊 Pozdrawiam 😉 /taylor

    OdpowiedzUsuń