wtorek, 25 kwietnia 2017

Czy to nam potrzebne? #5

Hejka!
Chciałam zacząć niedługo nową serię, ale jakoś na razie nie wiem jak się do tego zabrać, więc będzie ,, stara seria'', czyli 'Czy to nam potrzebne?', a i jeszcze jedno, ostatnio pewna osoba w komentarzu napisała,że ściągnęłam tą serię, od Oli z AKI, i to wcale nieprawda,  fakt ona to wymyśliła i  w ogóle, ale ja jej się spytałam o pozwolenie, itd. Dzisiaj idzie, pewnie dość wam znany komplet ,, Avagirl''

Komplet składa się z:
Strój 'Avagirl' - 680G + vip
Ozdoba 'Avagirl' -120G +vip
Razem: 850G ( z vipem na 5 dni)
A więc długo wypowiadać się nie będę, ale pewnie się zdziwiliście, że to dałam.  Osobiście ja nie widziałam osoby, która by miała to na sobie założone. Fakt, daje to dość dużo image'u, bo aż 2000, ale jest to zbyt kosztowe. Uważam,że  ta opaska, powinna kosztować z 35g, albo jeszcze mniej. Czy ona jest taka świetna, itd, żeby kosztowała, aż tyle, no chyba nie ;/  ten cały komplet jest bardzo ładny, ale właśnie za dużo kosztuje, i  chyba  rzadko awatary to noszą. No nic, to tyle, a wy oddajcie głos  w sondzie ;) Do zobaczenia, pa!
/taylor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz