niedziela, 16 kwietnia 2017

Życzenia Wielkanocne!

Hejka!
Jak wiecie, dzisiaj jest Wielkanoc, no więc wypadałoby złożyć życzenia z tej właśnie okazji. Nie będą one za krótkie, ani za długie, takie w sam raz!:D

Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
przepełnionych, wiarą, nadzieją i miłością,
Radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań  w gronie rodziny i wśród przyjaciół
oraz Wesołęgo 'Alleluja'
Życzy: Oliwka ( !!!Alicja!!!)


Z tej okazji również stworzyłam profilówkę, taką najłatwiejszą, najprościejszą.
Nie oszukujmy się, poprostu mi nie wyszła.. Kolejnym razem bardziej się postaram, macie moje słowo. Ale to nie koniec posta, znalazłam w internecie dużo fajnych gif'ów i wybrałam dwa najciekawsze dla was.
I to tyle na dzisiaj! Pa!
/taylor








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz