sobota, 14 stycznia 2017

A wi臋c witajcie :D

Cze艣膰... Siemka... Eloszka 馃榿

Jestem (w sumie to mo偶e b臋d臋) autorem bloga, na razie na okres pr贸bny. Bardzo si臋 ciesz臋 i my艣l臋, 偶e spodobaj膮 si臋 Wam moje posty. Na pocz膮tku mog臋 obieca膰, 偶e postaram si臋 umila膰 Wasz czas.
Troch臋 wiadomo艣ci o mnie:
Mam na imi臋 Kevin, mam 15 lat, gram w awatari臋 od 3 lat, mam 14 lvl, poniewa偶 na pocz膮tku gra艂em na gry.pl, a p贸藕niej na nk kolega zhackowa艂 mi konto, wi臋c postanowi艂em zacz膮膰 od nowa i teraz nazywam si臋 Karev. Dlaczego Karev? Dlatego, 偶e U W I E L B I A M medycyn臋 i ogl膮dam serial na Fox HD Grey's Anatomy, a moim bohaterem tego serialu jest w艂a艣nie Karev- chirurg dzieci臋cy (w tej roli Justin Chambers). Jak kto艣 ogl膮da to wie, a jak nie to zapraszam do ogl膮dania. Teraz w tv, tzn chwilowo jest przerwa, ale leci sezon 13. Je偶eli chcecie to mo偶na mnie doda膰 na nk: Kevin Terakowski (Bydgoszcz, prof. z takim jakim艣 kotem). Jak pewnie przed chwil膮 przeczytali艣cie, to lubi臋 w sumie to kocham koty, mam w domu Brytyjskiego kr贸tkow艂osego niebieskiego, jest samiczk膮 i wabi si臋 Baja/Bajeczka. Lubi臋 gra膰 w siatk贸wk臋...hmmmm... dobrze si臋 ucz臋, mimo 偶e jestem ch艂opakiem i my艣l臋, 偶e to tyle o mnie. Bardzo chcia艂bym dosta膰 to stanowisko, poniewa偶 lubi臋 komentowa膰 r贸偶ne rzeczy i wgl. Mam nadziej臋, 偶e mnie wesprzecie i 偶e spodobaj膮 si臋 Wam moje posty.

Z dedykacj膮 dla Karolinki (Kolorowej)馃槀馃槆
Kevin /Boger/

PS: Nazwa Kevin /Boger/ wysz艂a przez przypadek... 馃槀馃樄馃檴

6 komentarzy:

  1. Tez kocham koty i bardzo dlugi post super 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  2. Heh, te偶 kocham medycyn臋, a w szczeg贸lno艣ci chemi臋 (klasa biol-chem pozdrawia ♥) oraz koty (mam mam 10-miesi臋czn膮 kotk臋, kt贸ra wabi si臋 Lili). Ju偶 teraz mog臋 stwierdzi膰, 偶e mam ogromn膮 nadziej臋 na to, 偶e zostaniesz tutaj, bo jak na razie piszesz fajnie :D My艣l臋, 偶e pokarzesz klas臋 ;)
    /Artemida

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki, ja te偶 jestem na biol-chemie, a moja kicia ma 3 latka, tzn w marcu sko艅czy 4. Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e spodoba艂 si臋 Tobie m贸j post i dzi臋kuj臋 za mi艂y komentarz. Pozdrawiam ;) ~Kevin /Boger/

      Usu艅
  3. haha dzi臋kuj臋 za dedykacj臋 ^^

    OdpowiedzUsu艅