piątek, 27 stycznia 2017

Pomocnik #26

Hejka
Dziś już 2 część z domem Gwiazdy . Ostatnio pisałam wam że rozłożę jej dom na 2 lub 3 części, ale jednak zrobię to w 5 częściach i po prostu będę pokazywać wam tych pokoi w 1 poście mniej aby po prostu było to bardziej czytelne :) W dzisiejszym poście opisze sypialnie i pokój córki więc na prawdę 2 fajne pomieszczenia, więc do dzieła. Oto zdjęcia i ceny wszystkich rzeczy :)
Ściany: 80G+VIP
Podłoga: 18G
Drzwi: 800G+VIP
Skrzynka z zielenia (kwiaty): 10Gx2=20G
Fotel: 80G+VIPx2=160G+VIP
Stół: 860S
Łóżko: 119G+VIP
Zestaw poranna kawa: 7G
Laptop: 14G
Niestety 2 rzeczy nie znalazłam :/
Razem : 1218G+860S+VIP
Ściany: 12G
Podłoga: 16G
Sofa: 150G
Krzesło: 95Gx2= 190G
Skrzynia: 85G+VIP
Dywan: 60G
Pamiętnik: 6500S
Drzwi: 35G+VIP
Łóżko: 299G+VIP
Lampa: 7Gx2=13G
Kominek: 7800S
Stolik: 860S
Miś: do wygrania w surykatkach
Szafki: 5Gx2=10G
Miś i skarbonka: do zrb. w warsztacie
Laptop: 9G
Razem: 879G+15160S+VIP
Okey a więc podsumowując obydwa pokoje są bardzo śliczne ale niektóre rzeczy bym w nich zmieniła jak np. w pierwszym pokoju do tego typu kanap nie dała bym takiej tapety pomimo iz jest naprawdę ładna. Drzwi i zegar do tego pokoju również niezbyt pasują :/A więc ocena tego pokoju to 6/10. Co do drugiego pokoju podoba mi się wszytko jest on taki śliczny i pasuje do pokoju dla córki ale nie tylko. Ocena tego wnętrza to 10/10 :) Pamiętajcie że i wy możecie napisać swoją opinię w komentarzu :*/Milena



5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się drugi pokój. Też mam w swoim domu pokój "księżniczka". Bardzo się wykosztowałam ^^
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw jest drogi ale według mnie warto bo jest naprawdę śliczny :)

      Usuń
  2. Tej drugi pokój jest naprawdę śliczny 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój gust :/
    Szczerze to mi się nie podobają.Daje tak 5/10.
    W pierwszym pokoju kolory nie pasują za bardzo do siebie(według mnie) i ogólnie to nie lubię jak jest za dużo nawalone w jednym pokoju.Drugiego nie ocenię po prostu nie lubię różu i chyba nigdy nie polubię.
    //Karin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje w pierwszym pokoju rzeczy jest za dużo i kolory niezbyt do sb pasują jak zresztą napisałam poście :)

      Usuń