środa, 11 stycznia 2017

POWITANIE!

WITAJCIE!♥
Jestem Karolina. Rocznikowo mam 14 lat. Na razie jestem na okresie próbnym na blogu, lecz mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej. Interesuje się sportem. Moją pasją jest koszykówka, piłka ręczna i pływanie. Na awatarie wróciłam pod koniec roku, po baardzo długiej przerwie, bo znudziła mi się już ta gra, aczkolwiek wracam z powrotem8) Kocham muzykę i na co dzień nie mogę się z nią rozstać:D Jestem w 2 gim. Jak na ten wiek uczę się dość dobrze, lecz z dnia na dzień mam coraz więcej nauki i czasem nie wyrabiam. Będę starała się pisać przynajmniej 1 post dziennie, organizować różne ciekawe zabawy, konkursy i mam nadzieję, że mnie polubicie:D Jeżeli macie do mnie jakieś jeszcze pytania możecie zadawać je w komentarzach.
Mój wygląd na awatari→
/Karolina

2 komentarze:

  1. Jak na post taki wprowadzający to świetnie.. A jeszcze mam pytanie grasz na NK czy FB i to chyba tyle życzę powodzenia / Taylor

    OdpowiedzUsuń