sobota, 14 stycznia 2017

Konflikt Valide z Cocochanella/Seł

Cześć
Dzisiaj już drugi post odemnie :)
Drugi post poświęcony jest konfliktowi Valide i Cocochanelli 
amianowicie weszłam dziś na awkę i zobaczyłam dziwne wydarzenia 
W sumie nie miałam nic ciekawego do zrobienia więc postanowiłam pójśc i dowiedzieć się o co kaman .
Oczywiście sułtanki miały swoją wersje i Cocochanella wraz z Seł  swoją 
Wersja sułtanki : 
Wersja Cocochanelli i Seł : 
Jak widać dwie osoby to dwie wersje .
Cocochanella  również nagrała wywiad z królową aniołów  klik która miała sojusz z Valide a ona najpierw pomogła jej w bitwie z Mustafą a potem zabrała jej poddanych 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już mam tego dość...
      /Artemida
      (wybaczcie, że z anonima, ale nie chciało mi się logować :D)

      Usuń
    2. No tak te ciągłe bitwy z Valide itp . są już do znudzenia

      Usuń
  2. Wczoraj miałem bitwe z Valide co trwała pół godziny.
    Kolorowa dlatego cie nie było chwilę na imprezie bo poszłaś na to wyd.
    Rozumiem xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No byłam sprawdzić o co chodzi :D a jeśli chodzi o impreze to była super ! :D

      Usuń
  3. Co ja pisze 3 godziny trwała a nie pół godziny ;p

    OdpowiedzUsuń