poniedziałek, 23 stycznia 2017

Outfits of the week #1

Heycia 
Ostatnio wpadłam na pomysł aby na blogu pokazać wam takie jakby zestawienie moich outfitów z tygodnia tyle że od poniedziałku do piątku 😊
Myślę że spodoba wam się coś takiego :)

***************************************

Co prawda każdy dzień różni się od siebie stylem no i wykorzystanymi ciuchami ,ale
niestety nie  znalazłam wspólnego elementu który znajdowałby się w każdym looku . Dzieki temu moje stylizacje były oryginalne :D            
W założeniu cały tydzień miał być spójny kolorystycznie ale w praktyce nie wyszło :D
W stylizacjach starałam się użyć rzeczy za S aby nie było aż tak drogo hah.
Nie będę wypisywać wykorzystanych rzeczy czy ich cen bo (chyba) jest to zbędne iż każdy ma do tego dostęp .


3 komentarze:

  1. Najladniejsza stylizacja numer 2 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Ey ja cie dzisiaj widziałem w tej pierwszej czyli poniedziałkowej bo był poniedziałek xdd

    OdpowiedzUsuń