wtorek, 17 stycznia 2017

Przeprosiny+nowa seria " z jak zagadka "

Hejka!
Z góry przepraszam, że nie napisałam żadnego posta przez te kilka dni lecz wczoraj w nocy dopiero wróciłam z Warszawy i nie miałam jak napisać. Od wczoraj zaczęłam ferie i w tym roku nie chce ich zmarnować :D Mam nadzieję, że to nie wpłynie na mój okres próbny, ale postaram się to naprawić w te 2 dni.
 Dużo myślałam na temat nowych serii, zabaw i wpadłam na " Z jak Zagadka " Będzie ona polegała na tym, że będę dodawała przerobione zdjęcie lub kilka wyrazów z którymi jest ono związane
, a wy będziecie musieli zgadnąć co to jest podając PEŁNĄ NAZWĘ tego przedmiotu/ubrania/miejsca, czegokolwiek. Jeżeli seria wam się spodoba, będzie ona kontynuowana:) Oczywiście nagrody też będą, ale to już niespodzianka.
 Więc oto pierwsza zagadka na dziś. Zgadujcie pisząc odpowiedzi w komentarzach. Jeżeli piszecie z anonima, nie zapomnijcie napisać swojego nicku/imienia:)
/Karolina

5 komentarzy:

  1. Taka sama seria jest na przygoda z awataria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to tamta seria nazywa się "Czwartkowe zagadki" i nie polega na tym samym ;) Wszystkie serie na tym blogu są wymyślane przez nas pisarzy/autorów. Mogą być podobne do innych serii na innych blogach, ale nigdy nie będą takie same.

      Usuń
    2. dziękuję Kevin! Jak powiedział kolega, seria nie jest taka sama:)

      Usuń