poniedziałek, 30 stycznia 2017

Wiesz i masz #4

Hejka
Dziś poniedziałek a więc dzień pisania kolorowej, jednak  piszę ja a to dlatego , że kolorowa jest dziś zajęta i jej post pojawi się jutro a mój dziś :) Ostatnią krzyżówkę jako jedyna rozwiązała Taylor a więc jeśli chcesz to zgłoś się do mnie po nagrodę. A więc to ty zostajesz hasłem nowej krzyżówki a wygląda ona tak:
1) Projektujemy tam sukienki i garnitury
2) Jedna z adminek na blogu AOYT
3) Głodna ....- jedna z mini gier
4) Aby tam pojeździć musisz mieć łyżwy
5) ... awatarów- seria prowadzona na PZA przez Kingę
6) Nowa autorka na tym blogu
To na tyle zapraszam do zabawy i rozwiązywania bo hasła nie są trudne / Milena

6 komentarzy:

  1. 1. Projektant
    2. Kama
    3.surykatka
    4.lodowisko
    5. Pokoje
    6.karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. projekTant
    2. kAma
    3. surYkatka
    4. Lodowisko
    5. pOkoje
    6. kaRolina
    TAYLOR pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Projektant
    2. Kama
    3. Surykatka
    4. Lodowisko
    5. Pokoje :D
    6. Karolina
    Pozdrawiam! c;
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Projektant
    2. Kama
    3. Surykatka
    4. lodowisko
    5. Pokoje
    6. Karolina
    I hasło Taylor. XD jaa
    O.S nie chciało mi się logować ale to ja Taylor i już się tak nie nazywam teraz jestem Bessoska / Bessoska. I również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń