piątek, 20 stycznia 2017

Dokończ zdanie #1

Heja!
Zauważyłam, że seria 'Z jak Zagadka' nie przypadła wam do gustu, więc nie będzie ona dalej kontynuowana. Dużo myślałam na temat nowej serii, starałam się wymyślić coś łatwego i wpadłam na DOKOŃCZ ZDANIE. Na nic prostszego już nie wpadłam :D Jak łatwo się domyślić, zasady są Banalne i zacięty gracz na pewno sobie z tym poradzi:) Okej, to polega to na tym, że będę pisała początek zdania np.
Tron króla barbarzyńców kosztuje 75G.
A waszym zadaniem jest je dokończyć:) Dla pierwszych trzech osób, które poprawnie odpowiedzą na przynajmniej 4 z 5 pytań, przewidziane będą nagrody!
Więc zdania na dziś
1)Respirator kosztuje... 

2)Motocykl ' Cruiser ' ma .... punktów komfortu.
3)Marysiu ma level....
4)W .....(miejsce) możesz wziąć udział w wyścigach samochodowych.
5)Aby zrobić bukiet lilii potrzeba .... (ilość) pyłków.
Mam nadzieję, że rozumiecie:) Jeżeli macie jakieś pytania zadawajcie je w komentarzach. Powodzenia! ♥ /Karolina


4 komentarze:

  1. Może nie na temat. Kieruje to bardziej do administratorki. Radziłabym zmienić kolor tekstu w postach. Na takim ciemnym tle jest mało rozcyztywalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie dawno lubiałam czytać tego bloga, al teraz macie takie nudne posty, że nie umiem nawet tego opisać, możecie mi potem pisać czy umiem lepsze nie nie umiem, ale już w ogóle tego bloga nie czytam serio zmiencie, żeby posty były Ciekawsze albo nie wiem, ale serio posty strasznie nudne macie, i tak jak to wyżej ktoś napisał ciemne tło macie i czarnym piszecie w połowie to jest okropne. Regularnie czytalam tego bloga, ale strasznie zanudziliscie to więc pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że ostatnio posty nie były zbyt ciekawe bo były związane z nowymi autorami na tym blogu teraz kiedy wszystko jest już ustalone posty będą pisane jak dawniej. Co do koloru tekstu jest on ustawiony na biały a autorka tego posta zmieniła sobie na czarny, według mnie jest on do rozczytania ale postaramy się aby cały czas był to kolor biały aby lepiej wam się czytało :)

      Usuń
    2. Skoro nie podoba Ci się blog, nie musisz go czytać, do niczego nie zmuszamy :) Jest bardzo dużo blogów o Awatarii, więc nie musisz go czytać. Skoro uważasz, że są nudne to trudno. A swoją twarz ukrywasz za Anonimem, więc nie wiemy kto to pisze... Ostatnio posty nie były za ciekawe, ale zmiany wprowadzimy od pierwszego dnia roboczego.

      Usuń