poniedziałek, 23 stycznia 2017

koniec?

Hej
Na wstępie powiem, że przepraszam za kolor tekstu poprzedniego posta, nie wiem jak to się stało serio.:) Na początku pisałam białym a potem nie wiem co się zmieniło, że nagle zaczęłam czarnym, ale naprawdę nie zauważyłam tego:) Następnym razem sprawdzę kilka razy i będzie picus glancus hehhe. Druga sprawa. Mówicie że są nudne posty. Przepraszam ale ja już kompletnie nie wiem co mam napisać aby wam się spodobało:) Myślicie że łatwo jest stworzyć serię jak nikt jej nie komentuje? Nie wymyśle wam z nieba seri tylko dla siebie:) Moje serie są nudne, rozumiem to. Przy "Z jak zagadka" chciałam sprawdzić waszą chęć do udzielania się, brania udziału w konkursach. Na Awatari jestem od niespełna miesiąca, nie dam rady przeczytać wszystkich blogów i zobaczyć jakie serie są na nim prowadzone. Z tego co zobaczyłam do tej pory,  nie było takiej seri, BYŁY PODOBNE NIE TAKIE SAME:) wracając do tematu, zasięg pod " z jak zagadka" to był jeden komentarz! Wow, aż się przestraszyłam że mi nagród zabraknie! Okej, wpadłam na coś łatwego. Wiem że dokończ zdanie jest nudne, ale jest na tyle łatwe, że myślałam, że będą przynajmniej jakieś 2 komentarze. Ups myliłam się hehe. Co mam jeszcze łatwiejszego zrobić abyście wzięli udział? Proszę, powiedzcie mi jaki post mam napisać aby ktoś się udzielił:)? Z mojej strony to tyle, następne posty to nie będą już zabawy:) Nie będzie wam się podobać moje prowadzenie bloga, odejdę:) Długi post, ale dziękuję tym którzy zostali do końca. Dobranoc. /Karolina

4 komentarze:

  1. Zostałem do końca i cię rozumiem chętnie bym komentował tylko to by było na trochu nudne, że ja sam będę komentował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolina, ja też zauważyłem, że na mojego posta nikt nie odpowiedział prawie (tylko 1 osoba - Chocolate Wojtek). Po prostu większość osób ma teraz ferie i może nie wchodzą na bloga, bo gdzieś wyjechali czy coś, więc po prostu na razie ja będę pisał same posty i Tobie też polecam, bo naprawdę świetnie piszesz i odejście spowodowałoby tylko stratę dla Ciebie i dla bloga ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Otóż to piszesz świetnie i naprawde nie ma się czym przejmować dużo osób czyta posty ale ich nie komentuje . Nie można się zrażać z czasem będzie coraz to lepiej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie komentuję bo mi się nie chce XDD
    Ważne jest to żeby ktoś czytał posty :D
    //Karin

    OdpowiedzUsuń