poniedziałek, 2 stycznia 2017

Wiesz i masz #2

Hejka
Nie spodziewałam się że tak szybko rozwiążecie wszystkie hasła:) Okey ostatnią krzyżówkę wygrywa EmiRudaMCA AwatariaTV ponieważ jako pierwsza odpowiedziała dobrze a nagroda dla niej to statek :D Drugą osobą która udzieliła dobrze odpowiedzi jest wiwianka 55555 a nagroda dla ciebie to miś i mały kwiatek :) A teraz kolejna krzyżówka życzę powodzenia i do dzieła bo tym razem nagroda też jest fajna :)
Pytanka:
1)Właścicielka bloga modna awataria
2)....talent- seria podobna do tej w telewizji
3) Dostajemy ją na start w nowej aktualizacji
4) Codzienna przecena to
5) Rzucamy się tam śnieżkami
6) Jeden z zawodów
7) Właścicielka tego bloga
8) Zajmuje 3 miejsce w galerii sław
9) Wyścigi... - jena z mini gier
10) Adminka na blogu bananowa awa

6 komentarzy:

  1. Dziękuje za długie miejsce nie przyjme jednak nagrody nie robiłam tamtrj krzyżówki dla nagrody lecz dla zabawy :)
    Liliana

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Ewa
    2. Mam
    3. Choinka
    4. Wyprzedaz (macie bleda w tabeli)
    5. Ulica
    6. Dozorca
    7. Kolorowa
    8. Mayorka
    9. Samochodowe
    10. Taylor, która odeszla :C

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Ewa
    2. Mam
    3. Choinka
    4. Wyprzedaż
    5. Ulica
    6. Dozorca
    7. Kolorowa
    8. Mayorka
    8.Samochodowe
    10. Taylor
    c;
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Ewa
      2.;Mam talent
      3. Choinka
      4.Wyprzedaż
      5.Ulica
      6.Dozorca
      7.Kolorowa
      8. Majorka
      9.Samochodowe
      10. Taylor ( ja )
      Xdd/#taylor

      Usuń