środa, 18 stycznia 2017

Żywioły + Nietypowy strój #2.

Cześć... Siemanko...Eloszka...

Jak pewnie przeczytaliście w tytule, znów połączyłem dwa posty ze sobą. Zacznę od drugiej części.

Nietypowy strój #2

Tak jak Wam obiecałem dowiedziałem się, że jest strój wizażysty i też pokażę Wam strój męski ogrodnika 😁😀.

 Strój męski ogrodnika. Awatar ten nie ma twarzy, ponieważ nie chciał się ujawniać 😉.

                                                                   Strój męski wizażysty.

Strój damski wizażystki. Tutaj strój jest nieskompletowany, ponieważ jest tylko sukienka z pakietu. Do tego stroju są jeszcze okulary takie jak u mężczyzny. Dziękuję Mayorce za zdjęcie 😉.

Żywioły 🌊💨🔥🌄


Wczoraj wpadłem na pomysł, że może poruszę temat żywiołów. Według mnie najniebezpieczniejszy jest żywioł wody... Dlaczego?
  1.  Jeżeli spadniesz z wysokości działa jak beton -> śmierć.
  2.  Utopisz się w niej, a np. z ognia można wybiec -> śmierć.
Podałem Wam tylko 2 punkty, ale można by dalej wymieniać, a przyznam się, że późno wróciłem do domu i muszę jeszcze lekcje zrobić... Wracając do tematu. Przygotowałem parę propozycji stroju dla danego żywiołu. Dwa robiłem sam z pomocą obrazków z Googla, a dwa to stroje z Awatarii. Zobaczcie sami:


Przepraszam, za te białe kontury, ale jeszcze ćwiczę nad edycją ;). Nawiązując do obrazka:
Od lewej: Ziemia, Woda, Ogień, Powietrze. A jaki jest Twój żywioł?


Którym żywiołem mógłbyś/mogłabyś władać?
Proszę odpowiedzcie w komentarzu na pytania: Którym żywiołem mogłabyś/ mógłbyś władać i dlaczego, Jaki jest Twój ulubiony żywioł i według Ciebie który żywioł jest najniebezpieczniejszy.

Mam nadzieję, że spodobał się Wam post, a co do stroju fotografa jeszcze się dowiem.
Trzymajcie się
Kevin /Boger/ 😎😋😊

4 komentarze:

  1. Będę mistrzynią 4 rzywiołów XDD
    Jeśli miałabym wybrać to woda

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim żywiołem byłby ogień,a dlaczego? Bo właśnie moim zdaniem jest on najniebezpieczniejszy, wiec chciałabym nim władać :D

    OdpowiedzUsuń