piątek, 20 stycznia 2017

PODZIĘKOWANIA V2

Hejka!
Z góry przepraszam, że pisze tak późno, ale dopiero teraz mam czas:D Chciałam ogromnie podziękować wszystkim za oddane głosy. Dziękuję dziewczynom za danie mi szansy bycia autorem na tym blogu. Jest to dla mnie coś wspaniałego:) Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli, zostanę z wami na baaardzo długo, przeżyjemy duuuzo niezapnianych chwil😂 Po feriach zacznę sie bardziej udzielać, bo 2 tydzień ferii tez mam cały zapelniony, bo w poniedziałek wyjeżdżam na narty, później do dziadków i raptem nie będzie mnie w domu:( ale postaram się coś napisać przynajmniej raz na 2 dni. Niebawem na blogu szykuje sie duuuzo niespodzianek, ale o tym dowiecie sie niedługo. Jeszcze raz dziękuję bardzo💕✨ Spijcie dobrze i powodzenia jutro wszystkim w szkole! Dobranoc. /Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz