czwartek, 26 stycznia 2017

Tydzień z Gwiazdami #0

Cześć... Siemanko... Eloszka... 👻

Wprowadzam moją pierwszą serię, jako już autor na blogu. A mianowicie będzie się ona nazywała "Tydzień z Gwiazdami". Co czwartek (ponieważ wtedy piszę posty) będę Wam pokazywał rozmowy z osobami, które znajdują się m.in w Top Najaktywniejszych i w Galerii Sław. Na czym seria będzie polegała? Otóż chciałbym spędzić chwilkę w jednym dniu z każdą ze sław i przedstawić Wam jak ten sukces osiągnęły i trochę opowiedzieć o ich życiu, jeżeli się zgodzą. Będzie 7 gwiazd i co tydzień przez 7 dni będę publikował takiego posta. A teraz pokażę Wam listę, z jakimi osobami (mam nadzieję) będę rozmawiał:
- Honey
- Zuzia
- Mayorka
- Andżela
- Holly
- pozycja 6 i 7 jest niespodzianką...

Oczywiście nie wiem czy się zgodzą, ale postaram się chociaż trochę się dowiedzieć. W jakim celu wymyśliłem serię? Po to, aby pokazać Wam, że wszystko jest możliwe. Mam nadzieję, że seria Wam się spodoba i że będziecie ją chętnie czytać.

A teraz parę spraw organizacyjnych. W sobotę wyjeżdżam, bo mam już ferie i moja nieobecność będzie trwała do około niedzieli nie tej co teraz tylko następnej (28.01-05.02). Nastawię, żeby post sam się opublikował, ale nie jestem pewien czy to wypali, więc jak się nie uda to przepraszam i napiszę, jak wrócę.
Bezpiecznych ferii, kto ma, a kto nie to miłej szkoły 😇😚😘😊😉
Kevin /Boger/ 👽

14 komentarzy:

  1. Chętnie będę czytał serie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za bardzo olewacie tego bloga. Wczoraj nie pojawił się nawet post. A jeśli już ktoś coś napisze to to jest nudne. Ludzie, żeby blogowac trzeba też umiec to robić. A nie jaki byle post i myslicie ze jest kwita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj był dzień Karoliny to nie nasza wina że nic nie napisała, jeśli nie podoba ci się nasz blog i nasze serie to nie musisz go czytać

      Usuń
    2. To się zainteresujcie się tym. Jeśli nie przestrzega regulaminu, nie powinniście dać jej ostrzeżenia?

      Usuń
    3. To ma nam sprawiać radość, a jeżeli coś Ci się nie podoba ANONIMIE to nie musisz tego czytać. ;)

      Usuń
    4. nie jestem robotem, nie zawsze uda mi się napisać post na czas;) mam teraz ferie, dokladnie to już mi się kończą i nie dałam rady nic napisać:))) cały czas masz jakiś problem do bloga, do mojego pisania. wyjscie jet jedno; nie czytaj go:) ty bedziesz szczesliwy, my bedziemy szczesliwi:) z braku dodania posta usprawiedliwilam się u właścicielki a tobie anonimie nie muszę się tłumaczyć, buziaczki:* /Karolina

      Usuń
    5. Cały czas ? Pierwszy raz coś tutaj pisze. Może przesadziłem, ale no trudno.

      Usuń
    6. może zbyt pochopnie to oceniłam, ale dużej ilości anonimów coś przeszkadza:))) po prostu myślałam, że cały czas to pisze jedna osoba XDD /Karolina

      Usuń
  3. Świetny pomysł na serie. Z niecierpliwieniem czekam na pierwszy wywiad :D
    /Artemida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miło mi. Nastawiłem automatyczne opublikowanie, więc powinno pojawić się już w czwartek (02.02.br) o 15:30 ;)

      Usuń
  4. Hej hej takie coś było na ZA!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej anonimie, tak się składa, że Kevin nie jest bogiem i nie czyta wszystkich blogów, więc nie wiedział o takim czymś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale niw wiedziałem o tamtej serii, ale mogę wziąć na serce, że to na pewno nie były wywiady z tymi samymi osobami, bo te osoby zmieniają miejsca. ����☺ ~ Kevin /Boger/

      Usuń
  6. Takie coś już było, ale to nie było z tymi samymsamymi awatarami. Jak patrzysz codziennie na miejsca to się zmienia �� /Agles/

    OdpowiedzUsuń